Saturday, January 19, 2013

Test Market?




Isu kalimah Allah, makin lama ia menguji kesabaran orang islam majoriti yakni orang melayu, cakap cakap orang politik membuatkan isu ini makin lame bertambah sensasi, malah dipihak penentang ia menuduh pihak pemerintah punya angkara.

berikut adalah pic-pic yang didakwa pengedaran bible versi melayu di pulau pinang 

LAPORAN POLIS 

Disyaki
Disyaki
 Disyaki naskah bible
Pengetua sekolah berbincang dengan orang Disyaki 


ada motif provokasi dimana didalam laporan polis tercatat beg warna hijau cop RELA? ia tidak lain sebagai cara menimbulkan presepsi bahawa kerajaan persekutuan menyokong sepenuhnya pengedaran tersebut. jika mereka di hentam, mereka akan menafikan segalanya.

mengapa bermula dipulau pinang? ia adalah proses secara halus menghalau orang islam yakni melayu dari pulau pinang, dalam pelan akan datang, mereka melalui kerajaan negeri akan berterusan untuk menggunakan taktik halus ini. pekara tersebut saya telah nyatakan teknik mereka melalui

1. pendidikan
2. ekonomi

Ia adalah teknik paling baik untuk dikenakan kepada orang melayu, sejarah telah membuktikan ia digunakan para penjajah, bahkah elite freemason telah lama menggunakan kepada masyarakat dunia.

Susulan terhadap komen-komen bukan islam berpegang kepada kata kata pemimpin mereka, telah membuatkan segelintir orang islam melayu terkedu dengan penyataan percakapan mereka. tapi apabila ada bukan islam didalam kerajaan menentang ia akan diserang sehabis habisnya.. itulah dinamakan double standart, bahkan mereka sebolehnya mempertahankan kenyataan yang keluar dari pemimpin mereka.

Tujuan saya tulis "disyaki" adalah menunjukkan kemungkinan bersalah atau tidak seseorang itu, itu adalah proses kerja biasa bagi kes kes pendakwaan kepada pesalah sebelum dijatuhkan hukum apakah benar orang itu bersalah atau pun tidak

Saya berharap kita sepakat dalam isu ini, andai anda tidak fasih posting dalam bahasa inggeris bagi menentang mereka, gunakan sahaja bahasa melayu.. gunakan bahasa yang sopan bagi mengelak "character assassination" terhadap anda.

Saya juga mengharapkan ketegasan HTH(menteri kdn) dalam mengambil tindakan kepada mereka.. kami tidak mahu luka lama berdarah kembali, kalau ia menjadi nanah dan bertukar tokak buruk padanya kepada negara. cubalah sebaik mungkin jika gagal anda bukan lagi menteri KDN untuk penggal akan datang ataupun sekadar menteri yang duduk di PEMANDU menggantikan KTS hehe


Sekian 







No comments: