Monday, May 7, 2012

Sekadar Pandangan



Hai kali ini saya nak beri pandangan tentang perancangan yang sedang dan akan berlaku.

BERSIH 3

Tujuan Tersembunyi
1. Rusuhan
2. Kecederaan
3. momentum sokongan untuk PRU terhadap PR

Blame game
1. salahkan POLIS

BERSIH 4 akan berlansung sebelum PRU

MATI adalah objektif utama
berpunca dari (mungkin: kalau tak tulis mungkin nnti kena cop peramal hehe)
letupan bom sekala kecil
tembak terhadap pemimpin utama oleh agen zionis

daripada itu siri rusuhan besar besaran akan dilakukakn

Blame POLIS

Jika DSNR mohon Perintah Berkurung yakni tentera dan polis

Blame game
SPBYDP Agong.

Mewujudkan proses membenci kerajaan dan SPBYDP Agong dengan lebih berkesan

Bilamana itu berlaku US Zionis akan terus masuk campurtangan melalui NGO serta Pertubuhan yang dibayainya serta melakukan tindakan susulan.

1. sekatan ekonomi
2. meminta china untuk melakukan provokasi di kepulauan spratly di pulau yang dimiliki malaysia
3. memberi kemudahan ketenteraan terhadap indonesia dan meminta bertapak di sumatera

Jika Zionis Berjaya dalam misi diatas

1.PRU semula di adakan
2.mendakwa YDP Agong di mahkamah
3.sistem republik dilaksanakan dan sistem beraja dimansuhkan

Tempoh Masa Campurtangan Asing
Ia bergantung kepada kerajaan bagaimana hendak selesaikan punca masalah yang berlaku serta ada opsyen penyelesaian yang baik untuk semua pihak.

Siapa PRESIDENT?

Jika Pemimpin utama tidak dilenyapkan semasa BERSIH 4, dia bakal di dakwa oleh rakan-rakan lain dengan menjalankan undi tidak percaya, ugutan atau apa apa jua yang membuatkan pemimpin itu gagal menjadi president. dan mereka akan lantik sesiapa saja yang mahu ikut telunjuk NWO new world oder.

Dalam pada itu dasar tanah, warganegara dilonggarkan ia sebagai persediaan kemasukan singapura, singapura akan bergabung dengan malaysia, apabila pekara tersebut berlaku maka pensempadanan negeri, laut, akan dilakukan untuk memberikan kelebihan kepada singapura. penyusunan komposisi pengundi akan dilakukan seperti dipulau pinang melalui gerakan terancang melalui harga hartanah, umno lupa bahawa GERAKAN adalah parti serpihan dan gunting dalam lipatan.

Parti Politik PAS dan UMNO
mereka akan sama sekali dipinggirkan dan dilabel sebagai puak pelampau, tindakan penjara, merampas dan membekukan aset akan dikenakan seperti mana mulanya berkuasa PAP di singapura terhadap pemimpin melayu islam

BERSIH 4
Jika pihak mereka ingin sekali lagi menganjurkan BERSIH, saya mohon pada pihak berkuasa lakukan seperti apa yang saya fikirkan

1. Setiap peserta perlu gunakan baju BERSIH 4
2. Tempat berhimpun dibuka jangan ada sebarang sekatan
3. Pihak berkuasa hanya memantau dan senjata api tidak dibawa melainkan pegawai atasan
4. PRU- perlu berkawal di bangunan bagi mengelakkan insiden pecah masuk oleh peserta BERSIH 4

5. Perlu hebahan media supaya tidak kanak kanak orang tua, dan mereka bermasalah kesihatan TIDAK menyertai BERSIH 4
6. Pihak berkuasa merakam aktiviti peserta BERSIH dari segi audio visual dan gamba.
7. Pergerakan anggota polis dihadkan dan camera pengawasan dipasang pada kenderaan
8. Lencongan jalan perlu untuk orang awam dan lokasi berhimpun perlu ditetapkan bagi memudahkan peserta berhimpun
9. Bangunan tinggi perlu diawasi.
10. Pihak Media perlu baju yang seragam dari segi warna yakni Hijau.
Malaysia
Adalah satu satunya negara majoriti penduduknya menganuti islam, berbanding di indonesia walaupun ramai umat islam tapi mereka senang dijinakkan kerana proses ekonomi yang lemah menyebabkan rakyatnya terdesak dalam mendapatkan sumber kewangan.Ingat lagi kempen SAPU malingsia oleh segelintir rakyat indonesia? Bagaimana dengan Brunai? pada hemat saya Brunai tidak menjadi ancaman besar kepada zionis kerana faktor ekonomi dan ketenteraan. 

Bagaimana untuk counter kembali?

1.PRU perlu dilaksanakan pada tahun hadapan.
2.Bajet kali ini perlu penekanan terhadap ekonomi, infrastruktur dan pertahanan.
3.Perlu selesaikan isu-isu berkaitan GLC.
4.Meletakan calon yang bersih dari skandal.
5.Tidak memberi ruang pesalah parti lain diberikan tempat dalam parti pemerintah.
6.Harga minyak perlu dikekalkan ataupun diturunkan 10sen untuk RON95.
7.Lakukan apa yang dituntut oleh BERSIH serta siapkan laporan terperinci.
8.Letakan calon berdasarkan majoriti kaum yang ada dilokasi dan bukanya calon import dari luar kawasan.
9.Elakkan isu isu berbaur sex didalam media mengenai pemimpin PR

PRUAndai DSNR berkeras hendak laksanakan PRU dalam masa bulan 6 ini, maka pecaturan adalah 50/50 % undi jika tahun hadapan BN60/PR40 % itu adalah "pandangan" peribadi saya dan selangor kedah akan dapat kembali tapi tidak di P.pinang kecuali letakan semula calon islam berkuasa kembali.

Elaun Sara Hidup
Terima kasih kerana memberi gaji minimun kepada sektor swasta oleh kerana rasa ketidakpuasan hati mengenai jurang gaji antara semenanjung dan malaysia timur, kerajaan perlu memberi elaun sara hidup sebanyak RM200 kepada mereka yang telah disahkan didalam perkhidmatan mereka setelah 3bulan bekerja harap menjadi kenyataan pada bajet kali ini.

Projek IC
Mengenai tuduhan Projek IC untuk PRU, Kerajaan perlu memberikan penjelasan dengan berfakta serta informasi jika ia benar belaku.

Jalan Terbaik untuk ISLAM dan seluruh rakyat malaysia

Tinggalkan PAS & UMNO
Saya amat berharap orang melayu yang beragama islam tinggalkan parti politik tersebut dan bergabung dibawah 1 parti sahaja dimana Islam adalah keutamaan yang paling penting dan merubah pelembagaan malaysia supaya tidak lagi terjajah dengan benih benih sistem zionis.apabila kuat maka orang lain juga akan tunduk patuh bersama serta berganding bahu dalam mentadbir negara. bacalah sejarah dan kisah tauladan suatu masa dahulu, dan rujuklah Al-quran Hadith tentang kesilapan serta peringatan yang telah diberikan sejak dahulu lagi.

Sebagai seorang manusia kita perlu bijak menilai tentang keadaan yang berlaku, berfikir jauh kehadapan menilai sesuatu dari pelbagai sudut, ketepikan emosi tatkala menilai berita, seperti mana kejadian BERSIH banyak betul fitnah dilakukan segala bentuk gambar, cerita palsu dari blogger digunakan untuk mewujudkan kebencian, ramai blogger mereka sekadar copypaste artikel, anda semua boleh nilai kembali rujuk blog mereka bandingkan dengan yang lain, saya pasti anda akan beroleh kebenaran. disini saya tidak menangkan parti pemerintah namun mahu anda semua fikir sebaik mungkin tentang sesuatu berita. jangan cepat sebarkan sesuatu yang tidak pasti. sebab itu ramai orang melayu sentiasa terjebak dengan golongan opportunist, spinner.

Janganlah kerana satu orang atau segelintir puak malaysia bakal menerima nasib yang sama seperti saudara islam ditimur tengah yang dimomokan dengan pelbagai fitnah dan perancangan menjatuhkan serta mengaibkan nasib mereka di mata dunia, sehingga kini walaupun kerajaan lama telah digulingkan namun tanda tanda kebaikan lansung tiada kelihatan. rakyat menderita lebih teruk dari apa yang sepatutnya sedarah daging masih bermusuhan hendakkan kuasa, apakah ini yang dikehendaki dimalaysia?

kalau anda terut serta dalam demo kali ini, pasti melihat tiada yang BERSIH nya hati hati mereka dengan cacian, dendam, tiada adab didalam menjayakan demo tersebut. lihat orang cina dimana lokasi mereka? tempat paling utama ialah jalan sultan dimana lokasi tersebut diambil alih kerajaan untuk projek KVMRT, mereka menzahirkan dalam BERSIH, walaupun demo BERSIH mereka secara terang menggunakan ia sebagai agenda peribadi.

Ada antara penulis blog pembangkang menggambarkan segelintir orang cina sudi mengutip botol mineral sesuatu yang amat baik, penuh pujian tapi orang melayu sikit pun tidak sedar bahawa, apa yang dilakukan adalah untuk kepentingan peribadi walupun zahirnya nampak inginkan kebersihan tapi hakikatnya botol mineral itu boleh mendatangkan duit, ya DUIT saudara ku semua.. pengutip botol tidak perlu selongkar tong sampah tapi hanya perlu kutip dari sang pendemo.. dari itu juga menunjukkan segelintir sikap pendemo orang melayu islam adalah KOTOR! lihat cara dua kaum ini berdemo, satu tiada matlamat jitu dan satu lagi menangguk di air yang keroh hehe..


Akhir kata marilah orang melayu islam keluar dari permainan zionis ini, semoga kita terselamat menjadi tentera Dajjal, dia semakin hampir, hampir keluar dari dimensi lain ke alam nyata. Jika kita merasa diri itu tidak islam tulen tak mengapa, ambil masa fahami dan cuba lakukan yang terbaik, kerana hati yang lama telah tinggalkan ajaran islam akan liat untuk melakukan apa yang disuruh.kita sama sama berubah kearah kebaikan.


Insyaallah


maaf lewat posting kerana hal hal dunia...







3 comments:

RaimiSyazwan said...

Betul tu bro..
Aku sangat sokong

Kamaludin said...

Salam saudara OrgOrg

Memang benar bicara saudara. Kemungkinan itu tetap ada. Siri Arab Spring tidak akan padam selagi ada negara Islam yang masih menonjol. Telah banyak berhabis belanja kepada proksi dan rangkaiannya, mana mungkin ia akan dihentikan.

Buah fikiran pemikir amat diperlukan ketika keadaan semakin getir. Bukan mudah hendak fahami keseluruhan fakta, namun sekiranya ada yang mampu buatlah apa yang terdaya.

Perkara yang ramai telah lupa. KOMUNIS. Mana perginya bekas pengganas dan keluarga mereka?

Jika Proksinya mati (*.*) dalam masa terdekat, adakah momentum ini mampu membangkitkan siri BERSIH selanjutnya? Just ingin pandangan. Namapun pandangan kan? Apakah perlu dia dijumudkan?

Mampukah kempen menghalang orang Melayu menukar arah kepada bukan PAS dan UMNO dijayakan dalam masa yang singkat?

Kekacauan tetap akan berlaku juga walaupun apa juga hasil PRU13 nanti kan? So apa yang wajar dilakukan?

Terima kasih jika dapat beri ulasan lanjut.

OrgOrg said...

KOMUNIS

ahli PKM diberikan tempat diselatan thai, gov membantu mana yang patut sahaja

proksi mati atau berlaku sesuatu semamangnya akan mencetuskan siri BERSIH 4, namun gov akan dituduh mendalangi pekara tersebut..

jika tidak matipun akan ada sesuatu, dari rakan pejuangan ataupun ahli keluarga team mereka..

mampu
jika DSNR tangguhkan PRU dan semua melayu islam bergabung, DSNR kena lead perubahan ini.

kekacauan
1.mengurangkan impak riot
2.counter sebelum terjadi
3.memberi perhatian terhdap pelawat asing yg masuk ke malaysia
4.kenalpasti pekara, lokasi utk trigger kekacauan