Monday, April 9, 2012

Ingatlah Mereka Amat Benci Islam

cetuskan masalah
ini adalah satu taktik ringkas dan sering digunapakai oleh sesiapa saja dan dimana saja
jika anda semua membaca pasti akan tahu bahawa satu demo akan dilakukan.


BERSIH v3.0


Yea BERSIH, BERSIH

Tujuan terselindung Bersih

1. membangkitkan perasaan benci terhadap kerajaan.
2. mewujudkan momentun seperti arab spring.

Dan saya percaya mesti ada mengatakan saya tidak pernah tahu apa mengenai bersih, ingin saya beritahu bahawa anda yang mendokong bersih hanyalah kambing hitam untuk satu proses kehancuran sesebuah demokrasi yang dibina berlandaskan sistem zionis, jika dahulu para penjajah zionis menjadi perunding bagi sultan melayu tapi gagal, kemudiaan zionis mewujudkan fahaman komunis, apabila jepun menyerang tanah melayu zionis datang kembali menawarkan ubatan racun kepada kerajaan melayu dan racun itu kini makan dalam terhadap orang melayu.

Benarkah kerajaan ada hubungan dagangan dengan zionis?
Tidak sama sekali, sebaliknya zionis mewujudkan sistem rangkaian ekonomi dengan menggunakan pelbagai syarikat sebagai proksi didalam mewujudkan bantuan ekonomi terhadap negara israel via Amerika.jikalau negara ada hubungan dagangan dengan israel secara terus barulah ia dikatakan sebagai hubungan diplomatik dan perdagangan. adakah sebuah kapal yang didaftarkan di israel walaupun dimiliki oleh syarikat negara lain adalah milik israel juga? kita kena faham beza hubungan terus dan via proksi adalah berbeza sama sekali, jika anda masih mengatakan ya mungkin minda anda telah terpesong. umum orang melayu amat benci dengan yahudi maka hubungan perniagaan seperti itu sebaik mungkin digunakan dalam menyerang kerajaan.

Ada yang bertanya bagaimana wang dari yayasan dunia nak hancurkan malaysia masuk?
1. melalui pertubuhan sosial dan NGO. dengan konon meminta bantuan kewangan.
2. mewujudkan jaringan syarikat di malaysia kemudian syarikat dari luar membuat transkasi melalui pembelian apa apa juga barangan perkhidmatan dan sebagainya.
3. melalui kad kredit yang mempunyai akses visa/mastercard.
4. pakatan kewangan kongsi gelap/pertubuhan mempunyai "bank koperasi" rahsia.
5. TT wang melalui acc peribadi/syarikat melalui bank komersil.

Oleh RAITINI RAHMAN

BACHOK – Bank Negara Malaysia (BNM) tidak boleh mengambil sebanrang tindakan terhadap mana-mana parti politik pembangkang yang menerima sumber kewangan asing sekiranya tidak menerima aduan mengenainya, kata Timbalan Menteri Kewangan, Senator Datuk Dr Awang Adek Hussin.

Beliau berkata, sehingga ini BNM tidak menerima sebarang aduan sebagaimana yang didedahkan oleh banyak pihak.

“Setahu saya BNM tidak menerima apa-apa aduan untuk membolehkan BNM membuat kajian (tindakan),” katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas melawat peti undi Kampung Pauh Sembilan di sini, hari ini.

Beliau berkata ketika diminta mengulas dakwaan pelbagai pihak bahawa parti pembangkang menerima dana asing bagi tujuan kempen untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya ke-13 kelak.

Awang adek yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan berkata, sekiranya benar sebagaimana yang didakwa ini satu perkembangan yang tidak sihat bagi sesebuah negara.

Katanya, adalah tidak wajar bagi calon-calon yang bertanding ditaja oleh agen luar kerana bimbang negara mungkin tergadai kepada kuasa asing.

Beliau berkata, dasar-dasar mereka mungkin bercanggah dengan nilai dan inspirasi rakyat di negara ini jika mereka berkuasa.

kelakar baca kenyataan media senator awang adek... DSNR, tuan boleh serah tugas baru selepas PRU akan datang kepada beliau atau pun tamatkan saja seperti mana kak jat. beliau tidak buat kajian mengenai AMLA (Anti-Money Laundering and anti terrorism financing Act 2001 Act 613) hendak seribu daya, tak nak berbillion dalih.

oklah berbalik pada demo tersebut, sesiapa yang berdemo itu adalah orang orang yang mengikut cara yahudi zionis.. ada berkata demo itu ada dalam islam? anda perlu buka mata hati luas luas tanya pada diri adakah wajar seorang islam itu berpekik maki hamun? adakah anda pendokong syiah ? kenapa saya kata bergitu? lihat bilamana orang syiah berdemo dengan memukul dan cederakan diri adakah itu cara islam yang benar?

Anda yang berdemo itu tentu puas tapi pernahkan tanya pada diri sendiri mana perginya pemimpin kaum lain dan berapa kerat mereka yang menyertainya? kalau ada pun boleh dibilang jari dan separuh jalan sahaja. mereka kaum lain tidak memperdulikan orang melayu percayalah bila kuasa ditangan pasti melayu terus hanyut dan lenyap lihat di Pulau pinang dibawah gerakan lagi melayu sudah terpinggir apatah lagi dibawah DAP, Allah bagi contoh yang nyata di singapura lihat dan lihat dengan hati yang lapang dan minda yang waras.saya bukan takutkan anda semua tapi sejarah mengajar kita semua bahkan didalam Al-quran Allah dah berfirman berulang ulang peringatan.

Cuba anda buat ulangkaji tentang Bersih yang lalu, siapa yang untung? dan lihat laporan media hasil tulisan blog ahli mereka, adakah mereka melaporkan yang benar? lihat saja kematian seorang insan dipolitikan dan lihat saja dimana seorang itu pura pura mati lalu mencetuskan kemarahan rakyat kepada kerajaan. tuan puan yang budiman kalau kena kelongsong gas pemedih mata habis bederailah tulang pipi..saudara saudari politik orang cina cukup pentingkan diri sendiri, mereka sokong hanya dari jauh dan biarkan kamu melayu jadi pencacai, kemudiaan jika berjaya mereka akan tawarkan penawar seperti mana british datang kembali selepas menyerang tanah melayu maka sakitlah seluruh anak bangsa melayu.

Bersih 3 dilakukan supaya sokongan rakyat akan berterusan terhadap PR, jika anda nilai sejak menangnya di selangor pulau pinang kedah mereka berterusan mewujudkan momentun kebencian terhadap kerajaan lalu dan di selangor mereka memutar belitkan fakta pelaburan dan kreditkan apa yang diperolehi itu hasil kerjaaan pakatan sekarang.jika kita tidak cerdik maka akan percaya bulat bulat..

Buka mata buka hati dan buka minda renungkan jauh tentang apa yang sedang dirancang oleh zionis untuk menghancurkan orang melayu, kerana orang melayu itu majoriti adalah islam, jika melayu dibodohkan maka makin mudah islam akan dihilangkan di nusantara ini. anda semua boleh menilai kes kes negara islam dirosakan secara terancang seperti iraq libya, afganistan tertapi iran tidak akan dikacau percayalah, kalau ada sekadar acah acah mak enon hehe

Apabila perasaan benci yang amat sangat terhadap pemerintah maka rakyat akan sanggup menggadai masa depan negara seperti mana iraq dan libya, kesian melihat rakyat mereka walaupun rejim saddam dan gadaffi ditumbangkan tapi apakah kejayaan pada rakyat mereka? adakah Amerika akan memberi hasil minyak emas kepada rakyatnya? tentu tidak sama sekali

Dalam kes yang berlaku senyap ini mereka cuba mewujudkan kembali suasana ketegangan di utara tanah air dan di malaysia timur, di malaysia timur teliti perkembangan ketenteraan antara kedua negara serta pandangan rakyat malaysia terhadap malaysia, sejarah melaka membuktikan kehancuran melayu itu hanya boleh dilakukan oleh melayu sendiri dan itu akan digunakan semula untuk waktu ini. jika berlaku maka Amerika akan datang senyum lebar menjadi consetan menyelesaikan isu ambalat memihak kepada malaysia dan sebagai balasan malaysia perlu serahkan sedikit tanah sabah sebagai mengimbangi ketenteraan china..

Kes ambalat ia mempunyai simpanan rezab minyak mungkin sampai 60-70tahun. minyak adalah sesuatu yang amat penting, Allah beri kekayaan kepada umat islam.. tanah melayu sehingga hari ini masih mempunyai simpanan emas arang timah dan beberapa logam penting, kelantan khususnya ada lokasi lokasi emas tapi mengapa bijak sangat serahkan kepada syarikat asing, kenapa tidak menguruskan sendiri? apakah kurang atau tiada anak negeri atau syarikat anak negeri dalam kepakaran melombong emas? jangan jadi macam kerajaan persekutuan kelentong rakyat, adakah anda ingat kes penduduk jumpa emas di johor di jalan yang hendak dibesarkan? tapi kerajaan bijak menggunakan jabatan dan agensi kerajaan katakan ia bukan emas walhal ia adalah emas yang rendah kualitinya..

Untuk kes di selatan thai, memang ada orang islam yang terlibat TAPI mereka ini dicaturkan oleh agen agen asing, ia bertujuan untuk memberikan persepsi buruk pemimpin thailand terhadap malaysia khususnya pemimpinya islam, seolah orang islam dimalaysia bersetuju dalam tindakan bom beberapa lokasi di selatan thai.sekaligus menunjukan islam ini ganas sanggup melakukan apa saja. suatu ketika dulu TDM pernah menyarakan thai memberikan kuasa autonomi tapi ia tidak diberikan, thai takut wilayah selatan akan kembali bergabung dengan persekutuan malaysia.

Melayu adalah dominan di nusantara dan mereka beragama islam tidak kira tulen atau ala ala kapal selam mereka tetap ada secebis islam diri, justeru melayu perlu bersatu supaya islam tetap kuat di nusantara ini percayalah islam akan kembali kuat didunia, jika suatu ketika melayu itu berkuasa dan dibinasakan serta dihinakan selepas runtuhnya empayar melaka, insyaallah kalau semua orang melayu tidak malu dan semangat menantang apa jua cubaan menjahanamkan melayu, islam agama anutan melayu akan dihormati semula untuk tempoh akan datang sebelum fasa permulaan untuk pengakhiran...

insyaallah

sekian



1 comment:

sfq said...

Apa yang hendak dibersih sebenarnya? Kerajaan Najib sudah mengikut banyak perkara yang mereka tuntut dan dilihat semakin lemah. Adakah Najib sengaja membiarkan apa yang PKR mahu lakukan? Demo ini kebanyakannya amat disukai oleh Orang PAS, kini digabungkan pula dengan aktivis LBGT dan pelajar separa masak. IKD dipimpin oleh orang kuat DSAI menjadi pusat penyelidikan dibawah seliaan badan rahsia Yahudi. Malangnya hanya Melayu yang turun berdemo... mana pergi India dan Cina Malaysia? Memang nampak nyata, hanya Melayu yang dijadikan mangsa dan alat menjahanamkan Melayu. Semakin malang sekarang, pemimpin pilihan yang ada membawa virus seksual yang berat pula.